Menu

Allergi, reklamation og service

SALG MED OPTIMAL SERVICE
For os er god service et must, og vi tager det ganske seriøst.
På de 85.000 kvadratmeter jord, som Witt regerer over, finder du vores helt egen serviceafdeling med dygtige teknikere. De er uddannet til at reparere vores produkter, hvis uheldet er ude, og de mod forventning skulle gå i stykker.
Hjælp os med at yde den mest optimale service,
ved at følge nedenstående procedure.

ALLERGI
Hvis kunden mod forventning skulle få en allergisk reaktion, udføres en punkttest på den tynde hud bagved øret eller på indersiden af albuen. En reaktion vil kunne ses indenfor 24-48 timer. Når det er klargjort, hvilket produkt der reageres på, byttes det pågældende produkt og sendes retur til os. Vi sørger selvfølgelig for, at der sendes
et lignende produkt uden beregning med næste ordre.
Allergiskemaet finder du her:

REKLAMATION
Der er 1 års garanti på apparater. Kontakt os via serviceformular,
så vi får alle de nødvendige oplysninger,
og derved kan fremskynde processen.

Serviceformularen finder du her:

MODTAGELSE AF PAKKEN
Nægt modtagelse af pakken, hvis der er tegn
på brud eller anden skade.

Tjek altid om du har modtaget det ønskede.
Du har 24 timer til at reklamere over eventuelle fejl og mangler.